ページの先頭です

ページ内を移動するためのリンク
本文(c)へ
グローバルナビゲーション(g)へ
ローカルナビ(l)へ
サイトのご利用案内(i)へ

ここからグローバルナビです。

グローバルメニューここまでです。

ここから本文です。

How to Make Japan a Place
Where Non-Japanese People Want to Visit, Study, and Work

October 23, 2002

Chairman, "Making Japan More Attractive to Non-Japanese" Study Group
Shinji Fukukawa
(Senior Advisor, Dentsu Inc.)
Takashi Masuko
(Executive Vice President, Japan Airlines Co., Ltd.)

  1. Introduction--The Declining Appeal of Japan
  2. The Context of Japan's Declining Appeal
  3. Measures for Making Japan a Place Non-Japanese People Want to Visit
  4. Measures for Making Japan a Place Where Students from Abroad Want to Study
  5. Measures for Making Japan a Place Where Non-Japanese Want to Work
  6. Conclusion--Rebuilding and Enhancing the "Nippon Brand" as Part of an Integrated Strategy for Increasing Japan's Appeal

Reference Data
List of Members


ローカルナビここまでです。

ここからサイトのご利用案内です。

smartphone version

サイトのご利用案内ここまでです。